Iepakojums elektronikai

Mūsdienu jauno tehnoloģiju lietotāji ir nopietns spēks, un viņi var viegli salīdzināt produktus un cenas pārredzamajā elektronikas mazumtirdzniecības jomā, kur valda ļoti spēcīga konkurence. Tas ir arī viens no segmentiem ar visaugstāko tiešsaistes tirdzniecības rādītāju. Fizisko veikalu īpašnieki sakopo spēkus, lai atgūtu pozīcijas sadrumstalotā tirgū. Savukārt tiešsaistes mazumtirgotāji ir kļuvuši ievērojami spēcīgāki un ieguvuši lielu šī segmenta daļu. Svarīgs aspekts ir efektīvas un racionālas loģistikas uzturēšana visā vērtību ķēdē, jo piegādes ķēdes izmaksas veido ievērojamu daļu no kopējām izmaksām.

Izaicinājumi

Tā kā arvien lielāks skaits patērētāju elektroniku iegādājas tiešsaistē, izmantojot ērtas salīdzināšanas iespējas un bezmaksas piegādi, cenu spiediens uz ražotājiem un mazumtirgotājiem kļūst arvien lielāks.

Patērētāju uzvedības un tehnoloģiskās attīstības virzīts, ir ievērojami palielinājies jaunu produktu izstrādes ātrums. Pastāvīgi palielinās pieejamo produktu un to versiju skaits.

Saskaņā ar Forrester datiem 2020. gadā vairāk nekā 50 % mazumtirdzniecības darījumu Eiropā ietekmēs globālais tīmeklis — preces tiks iegādātas vai nu tiešsaistē, vai arī to izmantojot kā informācijas kanālu, kad patērētājs veiks izpēti internetā un pēc tam preci iegādāsies veikalā.

Kā var palīdzēt iepakojums

Svarīga konkurences priekšrocība ir efektīva iepakošanas automatizācija, ne vien lai sagatavotu ātras pirmreizējas vai atkārtotas tirgū laišanas stratēģiju un kā pirmais tirgū laistu jaunu vai uzlabotu produktu, bet arī lai izmaksu ziņā racionalizētu ražošanas un loģistikas posmus.

Lai zīmolu īpašnieki varētu gūt panākumus tiešsaistes tirgos, ātri, elastīgi un automatizēti fasēšanas risinājumi var būt tikpat svarīgi kā izcila iepakojuma sniegtais baudījums, saņemot preci mājās.

Plaša patēriņa elektronikas iepakojumi kļūst par pirmā iespaida radītāju un saskarsmes punktu starp zīmola īpašnieku un patērētāju. Tāpēc iepakojums kalpo kā stratēģisks līdzeklis, kas veido klientu lojalitāti un zīmola tēlu.