Iepakojums mājsaimniecības un dārza precēm

Mājsaimniecības un dārza preču lietotāji mūsdienās ir zinošāki, aktīvāki un prasīgāki. Viņu jaunie iepirkšanās paradumi rada izaicinājumu esošajiem uzņēmējdarbības modeļiem. Turklāt, attīstoties mazumtirdzniecībai vairākos kanālos, cīņa starp fizisko veikalu īpašniekiem un tirgotājiem e-komercijas jomā ir pārvērtusies par sava veida aprēķina laulību.

Izaicinājumi

Urbānais dzīvesveids prasa veidot mazākus dizainus, piemēram, kompaktas mēbeles un pilsētu dārzkopības preces.

Lai piesaistītu un pārvilinātu pircējus, kā arī saglabātu patērētāju lojalitāti, mazumtirgotājiem ir jāpiedāvā jauni iepirkšanās veidi, paturot prātā vairāku kanālu modeli.

T. s. lietišķā interneta parādīšanās veicina produktu, pakalpojumu un iepakojumu mijiedarbību gan savstarpēji, gan ar patērētājiem.

Kā var palīdzēt iepakojums

Gudrs strukturālais dizains var samazināt iepakojuma apjomu un palielināt transportēšanas efektivitāti.

Internetā tirgojamu preču iepakojums, kas veidots, lai sniegtu izcilu baudījumu izpakošanas laikā un viegla preču atgriešana var palielināt patērētāju lojalitāti.

Viedais iepakojums ļauj zīmolu īpašniekiem, mazumtirgotājiem un patērētājiem sekot produkta atrašanās vietai un stāvoklim visā piegādes ķēdē.